Sjuk

Jag är sjuk idag.. eller mja.. jag har ont i halsen iaf.. och jag orkade inte gå upp för att ta bussen i morse så vi säger att jag e sjuk. Därför passade jag på att städa HELA mitt rum. Det var en jädra tid sen det blev gjort sist. jättefräscht!

Jag passade även på att rensa garderoben och fick då en ide. Min kreativa sida fick arbeta lite. Vilket resulterade i en målad garderobsdörr.
                    Jag tänkte "det hade varit snyggt med stjärnor på dörren och Pang:
                     Dörren låg ner på marken och jag satt och ritade.

Resultatet:
 
Och faktiskt så blev jag fett nöjd förutom en stjärna som stör mej som in i. Tänker inte säga vilken.

Kommentarer
Postat av: m

HAAAAAAAAAA shit

2007-09-13 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0